Hoe verwijder ik PUR-resten van aluminium zwarte ramen?

4

Hoe verwijder ik PUR-resten van aluminium zwarte ramen?

MajaKLDRMNS
MajaKLDRMNS
#Ramen en deuren · 6 jaren geleden

Onze ramen zijn een tijdje geleden geplaatst en we hebben onlangs gemerkt dat er nog veel PUR-resten op de profielen zit. Onze profielen zijn zwart, aluminium. Ik durf er niet met eendert welk product opzitten omdat ik bang ben dat ik de coatinglaag zal beschadigen. Advies is welkom ;). Met water alleen krijg ik het niet schoon. 

Alle reacties

0
idur
idur
174 842 Andere professioneel
6 jaren geleden

Ik heb geen weet van een product dat uitgeharde PUR kan verwijderen. Dit kan volgens mij alleen handmatig. 

0
Nick 61
Nick 61
222 1623 Andere professioneel
6 jaren geleden

Wie heeft de pur resten veroorzaakt?

0
Watcher
Watcher
20 143 Andere particulier
6 jaren geleden

Vrees dat je het er niet meer gaat afkrijgen, zeker als het er al een tijdje zit. 

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vraag aan de lichtexpert: hoe vermijd je bij grote raampartijen te veel licht en oververhitting?

Vraag aan de lichtexpert: hoe vermijd je bij grote raampartijen te veel licht en oververhitting?

Vermijd oververhitting in huis. Ontdek hoe je met de tips van lichtexpert Joël Sels de warmte buiten en het licht binnen houdt.

Lees meer

Screens: wat is de prijs van verticale zonwering?

Screens: wat is de prijs van verticale zonwering?

Verticale zonneschermen bieden je heel wat comfort, zeker in de zomer wanneer de temperaturen hoog kunnen oplopen. Maar wat is de prijs van screens?

Lees meer

Beglazing: welk soort glas voor je ramen kies jij?

Beglazing: welk soort glas voor je ramen kies jij?

Er bestaan verschillende soorten glas voor je ramen zoals dubbel, HR- en driedubbel glas. Je kan ook gaan voor akoestische of zonwerende beglazing.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag