4

Loskomen verf garepoort

kurt367
kurt367
#Ramen en deuren · 6 jaren geleden

Beste,

Garagepoort geplaatst novoferm.

Nu komt de verf los in de groeven. De leverancier heeft al komen kijken en bij geschilderd.

Ze weten van het probleem is fout in de productie blijkbaar te weinig geschuurd.

Ze stellen voor om dit nog eens te komen hetschilderen dat wil ik niet.

Ik heb betaald voor een nieuwe poort.

Alle reacties

0
kas
kas
261 2197 Andere professioneel
6 jaren geleden

Ik heb betaald voor een nieuwe poort.

Wanneer?

Garantie is namelijk niet oneindig.

0
Hugo C.
Hugo C.
353 2291 Bouwer
6 jaren geleden

Tot zolang de poort  terug als nieuw is kan je u daar moeilijk tegen verzetten.

Eis wel dat zij de poort volledig herschilderen volgens de regels van de kunst. Vermoedelijk zullen zij eerst een primer moeten aanbrengen op de ganse poort vooraleer de definitieve laag wordt  aangebracht.

0
kurt367
kurt367
0 1 Bouwer
6 jaren geleden

Het huis is nog niet opgeleverd. Dit is pas op 24/06/2019.

Nu zijn ze bezig aan de poort te herstellen ,hebben namelijk zelf via-mail de fout erkend.

Ze konden in de gleuf moeilijk schuren.

De uitleg is dat het estetisch niet mooi is maarde kwaliteit van de poort zal niet veranderen door het afpellen van de verf.

Groeten

Kurt

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vraag aan de lichtexpert: hoe vermijd je bij grote raampartijen te veel licht en oververhitting?

Vraag aan de lichtexpert: hoe vermijd je bij grote raampartijen te veel licht en oververhitting?

Vermijd oververhitting in huis. Ontdek hoe je met de tips van lichtexpert Joël Sels de warmte buiten en het licht binnen houdt.

Lees meer

Screens: wat is de prijs van verticale zonwering?

Screens: wat is de prijs van verticale zonwering?

Verticale zonneschermen bieden je heel wat comfort, zeker in de zomer wanneer de temperaturen hoog kunnen oplopen. Maar wat is de prijs van screens?

Lees meer

Beglazing: welk soort glas voor je ramen kies jij?

Beglazing: welk soort glas voor je ramen kies jij?

Er bestaan verschillende soorten glas voor je ramen zoals dubbel, HR- en driedubbel glas. Je kan ook gaan voor akoestische of zonwerende beglazing.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag