Oververhitting verbouwde woning ⁶

2

Oververhitting verbouwde woning ⁶

ikverbouw
ikverbouw
#Budget · 6 jaren geleden

Grote ramen Zuid georiënteerd door een fout is dakoversteek afwezig.  Geen screans noch rolluiken.  (Wat is het beste?). Geen airco.  Het is ondraaglijk wegens hypergeïsoleerd.  Eens de warmte binnen zit krijg je ze niet meer buiten.  De ramen aan de zuidkant (voorkant) kunnen niet open vanwege lawaai op een drukke steenweg. Bomen kunnen niet op voetpad.   Mijn vraag: welke deskundige kan totaaladvies bieden voor oplossing?  

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3496 Andere particulier
6 jaren geleden

Al beginnen met de zon buiten te houden dmv rolluiken of screens.  Als het kleine ramen zijn en het past bij de stijl van het huis kan je ook luiken plaatsen. Als de zuidgevel grenst aan t straat zijn rolluiken te verkiezen omdat die robuuster zijn. 

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Een tuin heeft de meeste impact op de waarde van je huis

Een tuin heeft de meeste impact op de waarde van je huis

Ontdek hoeveel een tuin, het EPC, het bouwjaar en een zwembad de waarde van je huis verhogen.

Lees meer

Aankoopmakelaar Dieter: “Panden in de gesloten portefeuille kom je niet tegen op zoekertjessites”

Aankoopmakelaar Dieter: “Panden in de gesloten portefeuille kom je niet tegen op zoekertjessites”

Ontdek hoe een aankoopmakelaar je kan helpen bij het vinden van je droomhuis binnen budget en zonder stress. Lees meer over de voordelen en tarieven.

Lees meer

Elektriciteitsfactuur duurder vanaf 2025: nettarieven stijgen meer dan verwacht

Elektriciteitsfactuur duurder vanaf 2025: nettarieven stijgen meer dan verwacht

Ontdek hoe de nettarieven 2025 jouw elektriciteitskosten beïnvloeden. Maar hoeveel stijgen de nettarieven en wat verandert er bij de netbeheerders?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag