Isolatiechape EPS mortel Low Lambda
Onze isolatiechape werd gegoten en die ligt totaal niet vlak.
Heeft dit problemen voor de vloerverwarming ?
Isolatiechape EPS mortel Low Lambda
Onze isolatiechape werd gegoten en die ligt totaal niet vlak.
Heeft dit problemen voor de vloerverwarming ?
Geen probleem om je vv hier op te plaatsen
De vereiste bij vloerverwarming is dat de ondergrond waterpas is aangelegd en geen grote oneffenheden vertoont. Deze oneffenheden kunnen er voor zorgen dat er luchtbellen blijven hangen in de leidingen waardoor dan geen optimale verwarming wordt bekomen. Maar de installateur van de verwarming zal dit best kunnen beoordelen. Eventueel moeten te grote oneffenheden vlak geschuurd worden.
Wij hebben net dezelfde isolatiechape laten gieten en bij ons ligt hij zeer vlak. We hebben nu net onze vloerverwarming erop gelegd en ik zou bij jou toch de "bulten" wegschuren. Er komt sowieso toch een noppenfolie op waarin je de vvw in klikt. Veel succes!
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Verlaag je verwarmingskosten met 30 procent. Ontdek alles over gevelisolatie: van de prijs, over de verschillende materialen tot premies.
Lees meerWanneer je geen onderdak hebt en de zoldervloer isoleren geen optie is, zijn er twee mogelijkheden om je hellend dak na te isoleren langs buiten.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen