Mag ik stal en huis bouwen op landbougrond als mijn bijberoep landbouwer is
Beste,
In bijberoep ben ik landbouwer en zou graag een hangaar en huis zetten op landbouwgrond is dit mogelijk? En bij welke instanties moet ik hiervoor zijn?
Mag ik stal en huis bouwen op landbougrond als mijn bijberoep landbouwer is
Beste,
In bijberoep ben ik landbouwer en zou graag een hangaar en huis zetten op landbouwgrond is dit mogelijk? En bij welke instanties moet ik hiervoor zijn?
Ik weet dat ze daar op het ministerie van landbouw en visserij heel moeilijk over doen. Ik heb zelf zo een client die dat wil doen en al veel wind van voor heeft gekregen vanuit de dienst omgeving van de gemeente (waar je trouwens moet zijn om een aanvraag in te dienen). Je zou via Dhr Candries kunnen gaan op het ministerie, maar ik vrees dat je daar niet veel succes zal hebben.
www.arcopolo.com
Als bijberoep ?
Kans is zogoed als onbestaande.
1 van de vereiste is dat je inkomsten vanuit de landbouw cc 80-90% moet bedragen. In bijberoep zie ik dit niet gebeuren want dan word je bijberoep hoofdberoep.
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
De registratierechten zijn de kosten die je betaalt bij de aankoop van een onroerend goed. Ze verschillen in Vlaanderen, Wallonië en Brussel.
Lees meerIs het herfinancieren van je hypothecaire lening nu een goed idee? We vroegen het aan financieel expert Kenneth Vansina.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen