De prijs per m2 van een nieuwbouwappartement?

3

De prijs per m2 van een nieuwbouwappartement?

hercules97
hercules97
#Budget · 5 jaren geleden

Hallo iedereen, 

Kan er mij iemand info bezorgen voor de prijs te bekomen per m2 voor de constructie van een nieuwbouwappartement? En dan de constrcutie opgesplitst in casco en afwerking ?

Alle reacties

0
Hugo C.
Hugo C.
353 2291 Bouwer
5 jaren geleden

Alles hangt wat af van de kwaliteit van afwerking, de grootte van het gebouw, de oppervlakte van het appartement, aantal kamers.

Voor een concreet geval, dat ook casco wordt aangeboden, zou men een raming kunnen maken, maar alles wordt bepaald door de winst die de bouwpromotor beoogt en de verkoopprijzen in de omgeving.

0
Patrico
Patrico
135 1470 Andere professioneel
5 jaren geleden

Op basis van je vraag is een antwoord onmogelijk ... hoe groot zijn de appartementen, hoeveel verdiepingen, hoeveel appartementen in het gebouw, kelder met autostaanplaatsen, ...

Als je daar al eens een antwoord op hebt kan je misschien een heel algemene prijs kunnen krijgen.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

De huidige registratierechten in Vlaanderen, Wallonië en Brussel: een overzicht

De huidige registratierechten in Vlaanderen, Wallonië en Brussel: een overzicht

De registratierechten zijn de kosten die je betaalt bij de aankoop van een onroerend goed. Ze verschillen in Vlaanderen, Wallonië en Brussel.

Lees meer

Herfinancieren van lening terug in trek bij gezinnen

Herfinancieren van lening terug in trek bij gezinnen

Is het herfinancieren van je hypothecaire lening nu een goed idee? We vroegen het aan financieel expert Kenneth Vansina.

Lees meer

Waarom nú het perfecte moment is om te (ver)bouwen

Waarom nú het perfecte moment is om te (ver)bouwen

Nu bouwen of renoveren? Profiteer van lagere prijzen, kortere wachttijden en premies vóór de bouwsector weer aantrekt!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag