De plannen voor de elektriciteit en de keuken zijn apart gemaakt op een grondplan van de woning. We wisten nog niet exact waar de kookplaat zich ging bevinden.
Dat staat dan in tegenstelling met wat eerder gezegd werd?
"Boven de kookplaat zitten er stopcontacten. Normaal moesten die er naast komen maar plannen en realiteit komen blijkbaar niet overeen.
Normaal werd er langs de andere kant van het venster stopcontacten voorzien. Blijkbaar zijn ze die vergeten. Kunnen/mogen ze over het raam heen een kring leggen of moet daarvoor een deel van de keuken uitgebroken worden."
Toen zei je dat de stopcontacten aan de andere kant van het raam moesten komen? Als dat het geval is moeten ze ze verhuizen.
Als het zo is dat je eerst hebt aangeduid op het plan van de woning en je dat nadien vergeten te melden bent nadat de keuken besteld is, is het je eigen fout. En zal je ook zelf de kosten moeten dragen.
We hebben de keuken en de elektriciteit apart moeten kiezen. Toen we de elektriciteit hebben gekozen. Hebben ze op een grondplan aangeduid waar de stopcontacten moesten komen.
Die links van het raam werden nooit geplaats. (In mijn ogen heb ik daar geen fout aan)
Die boven de kookplaat moesten er komen maar in mijn ogen is het logisch dat die naast de kookplaat ging komen en er niet boven. Er werd nooit specifiek gevraagd om die boven of naast het kookvuur te plaatsen.
Ik heb mij niet goed verduidelijkt in min eerste reactie.
En is het niet de taak van de project manager om zulke fouten/ongemakken te zien? Wij hebben nooit een duidelijk plan (met afmetingen) gekregen van de keuken. Enkel een paar renders en daar was er duidelijk plaats genoeg.