3

Alle reacties

0
Patrico
Patrico
135 1470 Andere professioneel
5 jaren geleden

Apart.

0
Kris M
Kris M
594 3474 Andere particulier
5 jaren geleden

Je kan wel geen huis opsplitsen in twee appartementen zonder vergunning.  Je zal ook geen twee huisnummers krijgen zonder vergunning.  Als je twee halve huizen verhuurt riskeert bv elke huurder bij deurwaardersbezoek voor de andere huurder ook zijn spullen kwijt te geraken.

Bij domiciliëring zullen de bewoners van beide "halve huizen" in hetzelfde huis wonen.

Gaat het over 2 appartementen (die dus elk hun eigen KI hebben) ?

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Zonnepaneeleigenaars mogen vanaf 2025 digitale meter niet meer weigeren

Zonnepaneeleigenaars mogen vanaf 2025 digitale meter niet meer weigeren

Vanaf 2025 kunnen zonnepaneeleigenaars de digitale meter niet langer weigeren. De uitstelperiode is dan afgelopen.

Lees meer

Tot 7.500 euro minder premies in 2025: doe deze werken nu!

Tot 7.500 euro minder premies in 2025: doe deze werken nu!

Haal nog alles uit de huidige Mijn VerbouwPremie. Voer deze werken nu uit voordat de premiebedragen in 2025 dalen.

Lees meer

Wat verandert er op het gebied van energie in 2025?

Wat verandert er op het gebied van energie in 2025?

Energie 2025: stijgende elektriciteitsfacturen, plug&play zonnepanelen toegestaan, nieuws over de digitale meter en af van het gas.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag