geen stoflatten meer nodig ?
Alle reacties
Dit is een grove fout. Water bljft tegen de horizontale latten staan en zal binnenzijpelen ipv aflopen. Met AS en kopie per gewone brief in gebreke stellen: pannen en pannelatten moeten er terug af en er moeten vertikale pannenlatten komen. Recent een dak laten vernieuwen en ben tijdens de uitvoering mij er van gaan vergewissen dat de vertikale geplaatst waren (was een beginnende dakwerker die een scherpe offerte gemaakt had)

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Zit je regenpijp of dakgoot verstopt? Zo maak je ze weer bladvrij
De herfst is het moment bij uitstek om je dakgoot bladvrij te maken. Hoe herken je een verstopte dakgoot en hoe reinig je je goot?
Lees meer
Bitumen dakbedekking voor plat dak: ontdek de voordelen en beperkingen
Een bitumen dakbedekking om jouw plat dak waterdicht te maken? Lees alles over de prijs, plaatsing en onderhoud voor een waterdicht resultaat.
Lees meer
Waarom kiezen voor de charme van een rieten dak?
Geef je huis extra charme met een rieten dak! Ontdek hier de soorten, voordelen, prijzen en onderhoudstips voor een duurzaam resultaat.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen