Mag beton tuinpalen over perceelsgrens

1

Mag beton tuinpalen over perceelsgrens

Leentje1967
Leentje1967
#Tuin · 5 jaren geleden

Mijn buren weten dat wij een nieuwe tuinmuur gaan zetten en gaan nu blijkbaar er een eigen naast zetten. ze doen dit zelf zonder aannemer. Nu vrees ik dat ze kun palen zo danig gaan zetten en er beton gaan rond gieten dat wij problemen krijgen om onze palen te zetten omwille van het beton. Dit doen ze uiteraard om ons te pesten.

Kan ik als ik dit zie een klacht indienen via politie?

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Tips van de tuinexpert: oogst je moestuinzaden in de nazomer

Tips van de tuinexpert: oogst je moestuinzaden in de nazomer

De vroege nazomer is de ideale periode om je moestuinzaden te oogsten. Onze tuinexpert legt uit hoe je dat doet en waar je voor moet oppassen.

Lees meer

Een moestuin in de zomer? "Het is nog niet te laat om te beginnen"

Een moestuin in de zomer? "Het is nog niet te laat om te beginnen"

Wat kan je oogsten en nog planten in de moestuin tijdens de zomermaanden? We vroegen het aan tuinexpert Jo Degens van Horta Zonhoven.

Lees meer

Tuinexpert: "Voor deze tuinklussen is januari hét ideale moment"

Tuinexpert: "Voor deze tuinklussen is januari hét ideale moment"

Ook in de winter is er werk aan de winkel in de tuin. Expert Bart Verelst legt uit welke tuinklussen je in januari kan uitvoeren.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag