verduisteringsgordijn problemen?
Nadat eerst een verduisteringsgordijn type Velux geplaatst werd dat te kort was en de avond zelf al uiteen viel, nu nieuw geplaatst : ECHTER ben ik een muggenzifter wanneer ik vind dat de afwerking onderaan toch niet ok is : zowel links als rechts zijn er openingen in het kader. Wanneer ik afbeeldingen opzoek van verduisteringsgordijnen, zie ik de openingen die er bij ons zijn, nergens. Bovenaan sluit alles goed aan. Ik plaatste ook de foto's van de bovenste rand waar alles prima aansluit, zonder openingen. Zo moet het onderaan op de foto's 2, 5, 6, 7, 8 (genomen als het gordijn niet helemaal naar beneden getrokken is) , ook zijn.
De maten werden tot 3 keer toe genomen door de werknemers. Gisteren na plaatsing klonk het plots dat onze venster schuin loopt.
Ik heb het er moeilijk mee dat ik volle pot moet betalen (ik spreek niet van een paar honderd euro ) voor iets wat niet 100% in orde is (volgens mij althans).
Ondertussen blijkt ook dat het gordijn niet beneden blijft maar telkens 10cm omhoog kruipt
Graag jullie raad aub