Beste latex voor plafond
Hi,
Ik wil binnenkort mijn plafond gaan schilderen, maar welke verf kan ik dan het beste gebruiken?
Beste latex voor plafond
Hi,
Ik wil binnenkort mijn plafond gaan schilderen, maar welke verf kan ik dan het beste gebruiken?
Hi Henk,
Enige tijd geleden heb ik Sikkens Alphacryl Pure Mat SF gebruikt en dat is mij goed bevallen. De verf is als beste uit de bus gekomen bij de Nederlandse Consumentenbond. Ik kwam er via dit artikel, waar ook nog andere staan: https://www.populairproduct.nl/klussen/content/1/beste-top-10-verf-2020-professionele-verf-direct-van-de-groothandel.html
Ik zou sowieso watergedragen verf nemen, want die vergeelt veel minder en is ook nog een beter voor jouw gezondheid (en het milieu). Succes met je klus!
Hi Henk,
Enige tijd geleden heb ik Sikkens Alphacryl Pure Mat SF gebruikt en dat is mij goed bevallen. De verf is als beste uit de bus gekomen bij de Nederlandse Consumentenbond. Ik kwam er via dit artikel, waar ook nog andere staan: https://www.populairproduct.nl/klussen/content/1/beste-top-10-verf-2020-professionele-verf-direct-van-de-groothandel.html
Heb die Sikkens verf ook gebruikt en ook de Trimetal Magnatex Mat SF, de laatste was toch nog iets beter.
Voor het plafond van een natte ruimte is een latex het meest geschikt, geeft wel een bepaalde glansgraad dus niet mat.
Is het voor de living/zithoek is een matte acrylaat verf wel beter.
Mijn ervaring is dat Vista Aqua Extreemat een zeer goed resultaat geeft aan de vraag van de klant.
Pleisterwerken laten uitvoeren? Vergelijk gratis offertes!
Laat jouw pleisterwerk uitvoeren door experts. Vraag vandaag nog gratis offertes aan, geheel vrijblijvend.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
De kerstvakantie is het ideale moment om eindelijk die klussen aan te pakken die je al het hele jaar hebt laten liggen. Ontdek 5 haalbare klussen!
Lees meerGebruik gipskarton bij een renovatie. Dit materiaal biedt je een waaier aan mogelijkheden, van je living tot en met het kleinste kamertje.
Lees meerDe kleur geel verovert in 2025 onze interieurs. Door de kleur juist te combineren tover je je woonkamer om tot een warme cocon.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen