4

Houten ramen kwaliteitsprobleem

LXI
LXI
#Ramen en deuren · 5 jaren geleden

3 jaar geleden nieuwbouw gekocht. De rubbers rond de houten ramen lossen. Werden vorig jaar gratis vervangen door leverancier. Nu zelfde probleem. Ook sprongen er opeens 2 schroeven uit de ijzeren kader opzij van het terrasraam. De leveracier stuurtveen offerte met startbedrag van 210 euro omte komen kijken. Kan dit zomaar? Is ervdan geen garantie? Mijn woning was kijkwining en blijkt al 5 jaar oud teczijn, maar 3 jaarvgeleden gekocht. Door al deze problemen sluiten deze ramen niet meer goed af. Wat moet ik hiermee doen?

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/61531/0b910637-1da2-496b-9091-802e49a5764f.jpeg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=acc6fe86f1f4413652c6e694fd0d4f55https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/61531/2ee018ad-6a26-4514-a302-673e97b83a57.jpeg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=624e978544aa9a7243fc23d2bfb36e4f

Alle reacties

0
Patrico
Patrico
135 1470 Andere professioneel
5 jaren geleden

Hoeveel jaar garantie had je op de ramen?

0
LXI
LXI
0 1 Andere particulier
5 jaren geleden

Hi

ik vind nergens iets terug over garantie. Enkel klachten binnen 10 d na levering en 10 jarige aansprakelijkheid in de verkoopsvoorwaarden. De villabouwer waar ik het van kocht, reageert sowieso nergens meer op, sinds alle wooneenheden in de straat verkocht zijn. Zijn er ramenfirma's die de kwaliteitsproblemen van andere leveranciers willen oplossen? Villabouwer en ramenman zijn niet van de streek dus voor hun de ver van hun bed show. 

0
Johnny0503
Johnny0503
6 41 Andere professioneel
4 jaren geleden

Beste, welke regio? Anders wil ik gerust eens komen kijken om een idee te hebben...

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Wat kost een platdakvenster?

Wat kost een platdakvenster?

Een donkere ruimte onder een plat dak? Al aan een platdakvenster gedacht, met of zonder koepel? Fakro bekijkt met ons de mogelijkheden en prijzen.

Lees meer

Tom vond oplossing om zijn huis te koelen: 6 graden minder voor slechts honderden euro’s

Tom vond oplossing om zijn huis te koelen: 6 graden minder voor slechts honderden euro’s

Aan de ramen op het oosten had Tom geen ingewerkte screens. Hij vond een goedkope oplossing om hier de hitte te weren: screens met zuignappen.

Lees meer

Jouw ultieme gids voor nieuwe ramen: materialen, soorten en prijzen

Jouw ultieme gids voor nieuwe ramen: materialen, soorten en prijzen

Welke ramen kies je best? Hoe vergelijk je de soorten, materialen en prijzen? We maken je wegwijs in alles wat je moet weten over ramen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag