Op bijgaande foto zijn nog de restanten van oorspronkelijke witte lijn links te zien zoals de staanplaats werd opgeleverd (zie zwarte pijl)
Tijdens de voorlopige oplevering heb ik de parkeerplaats (pp nr 1) uitgeprobeerd, ik kon probleemloos mijn wagen in en uit rijden. In het het pv van voorlopige oplevering wordt specifiek vermeld : "er werd vastgesteld dat het werk overeenkomstig de goedgekeurde plans werden uitgevoerd".
Later werd door de bouwfirma eenzijdig de linkse witte lijn opgeschoven naar de buitenmuur (volle witte lijn) waardoor de in en uitrijhoek werden verkleind en de totale opp < werd dan 12,50m2.
Na mijn klacht werd de oranje tape aangebracht, opp. vd staanplaats is nu 12,50m2 maar onmogelijk in of uit te rijden als op pp2 een wagen staat.
De bouwfirma wist dat de inrijhoek een aandachtspunt voor mij was want het is nog uitdrukkelijk ter sprake gekomen tijdens het ondertekenen vd verkoopsovereenkomst. Ik heb een sterk vermoeden dat ik doelbewust werd misleid want ik zou de oplevering nooit ondertekend hebben als parkeren onmogelijk bleek.
De ruimte binnen de oranje tape klopt nu wel met het oorspronkelijke plan maar ik wil de bouwfirma aanklagen voor het verkopen van een "autostaanplaats" die niet als dusdanig kan gebruikt worden en die onder bedriegelijk voorwendsel werd opgeleverd.