Air Hose Connector van HBM 18 volt compressor op accu sluit niet goed aan
Ik ben echt een pechvogel. Eerst werd een verkeerde bestelling geleverd door de bezorger van HBM Machines,( een HBM Lasmagneet aan/uit Model 1 Klein),terwijl ik een HBM 18 volt compressor op accu met toebehoren had besteld. Dit werd snel opgelost door de firma HBM Machines en twee dagen later had ik de HBM 18 volt compressor op accu met toebehoren reeds ontvangen.Nadat ik de accu had opgeladen en de handleiding in het engels eens goed had gelezen,wilde ik de air Hose connector aansluiten op de voorziene rubberen opening van het kopstuk. Maar ondanks al mijn moeite lukte het niet om deze luchtslang volledig aan te sluiten tot de rand van het kopstuk van de compressor.
Zie in bijlage de foto. Vermits op de frontpagina van de handleiding een foto staat van de HBM 18 volt compressor op accu,kun je daarop duidelijk zien dat de air hose connector goed aansluit tegen de rand van het kopstuk .
Zijn er hier ook mensen die zo een HBM 18 volt compressor bezitten, en problemen hebben ondervonden met het aansluiten van de air hose connector op deze compressor?
Graag uw antwoord hierover.
groet,
gilberto
M