KURK VLOER / WANDEN SANTANA
Ik zou een kurkvloer met kliksysteem van Santana (ondertussen failliet) willen proberen te kopen op een veiling.
Op de veilingpagina worden de verschillende soorten uitvoering wel bij "naam" genoemd,
Maar ik heb geen goed idee wat deze "namen" inhouden, wat betreft de kwaliteit/gebruiksintensiteit.
Is er iemand die dit weet of misschien nog brochures van Santana heeft liggen waaruit dit kan opgemaakt worden?
Ik heb de vloer nodig voor de leefruimte/keuken. Ik ben een "lichte" gebruiker (geen kinderen, huisdieren, naaldhakken, ...)
Concreet gaat het over onderstaande benamingen. Ik ben er al achter wat Resista (+) en Autentic + ongeveer inhouden, maar vooral mbt. "SILENTWOOD ECO" heb ik nog totaal geen idee...
En, wil eventueel iemmand zijn/haar opmerkingen/suggesties delen mbt. kurkvloer/wanden?
De veiling sluit al op donderdagmorgen a.s. Ik zou dus héél blij zijn als iemand me snel wat wijzer zou kunnen maken, waarvoor alvast dank!
- MICRODUR 
- MINERAAL WOOD 
- RESISTA + (ik weet van deze dat hij zeker geschikt is, maar het aanbod hiervan is beperkt)
- RESISTA 
- (KORUS) LVT 
- SILENTWOOD ECO 
- AUTENTIC +