Hoeveel cm chape en welke chape zo dun mogelijk
Er is op de zoldervloer pur gespoten wat is de beste chape dat ik er op kan leggen zo dun mogelijk heb gehoord dat er chape bestaat van 2 cm
Hoeveel cm chape en welke chape zo dun mogelijk
Er is op de zoldervloer pur gespoten wat is de beste chape dat ik er op kan leggen zo dun mogelijk heb gehoord dat er chape bestaat van 2 cm
Anhydriet chape wellicht?
Sterker dan gewone chape, maar wel opletten met vocht!
Hou er ook rekening mee dat de pur-isolatie lichtjes kan krimpen. Een dunne chape zou dan wel kunnen breken.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Renovatie gepland? Ontdek voor welke werken je een architect moet inschakelen, welke taken hij voor zijn rekening neemt en wat de kostprijs is.
Lees meer
Waarom zou je een vastgoedmakelaar inschakelen om je woning te verkopen? Ontdek wat je mag verwachten en hoeveel je voor de service betaalt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen