Hoeveel cm chape en welke chape zo dun mogelijk
Er is op de zoldervloer pur gespoten wat is de beste chape dat ik er op kan leggen zo dun mogelijk heb gehoord dat er chape bestaat van 2 cm
Hoeveel cm chape en welke chape zo dun mogelijk
Er is op de zoldervloer pur gespoten wat is de beste chape dat ik er op kan leggen zo dun mogelijk heb gehoord dat er chape bestaat van 2 cm
Anhydriet chape wellicht?
Sterker dan gewone chape, maar wel opletten met vocht!
Hou er ook rekening mee dat de pur-isolatie lichtjes kan krimpen. Een dunne chape zou dan wel kunnen breken.
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Steeds meer kandidaat-bouwers kiezen voor een sleutel-op-de-deur woning. Wij zetten de vijf belangrijkste voordelen op een rij!
Lees meerZit zelfbouw in de lift? We vroegen het drie experts: “Wie wil besparen op bouwkosten kan zelf aan de slag gaan met een zelfbouwpakket”
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen