Nest thermostaat e
Hallo
Ik moet mijn vaillantketel van ebus naar aan uit omvormen omdat de heat link niet reageerd. Iemand een idee?
Mvg
Nest thermostaat e
Hallo
Ik moet mijn vaillantketel van ebus naar aan uit omvormen omdat de heat link niet reageerd. Iemand een idee?
Mvg
Nieuwe ketel of al wat jaren dienst?
2016. Dus redelijk recent. Ik heb de heat link via C en No aangesloten op de ketel 24v rt. Maar ketel slaat niet aan. Mvg
Je zal de heatlink met 230v moeten voeden en dan klem 2 en 3 van de heatlink verbinden met de klemmen 7, 8, 9 van de ketel. Wel moet je proberen of het klem 7 en 8 zijn of 8 en 9

Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’
De mogelijkheden zijn de laatste jaren enorm toegenomen, waardoor het moeilijker wordt om de juiste keuze te maken voor jouw woning. In dit magazine helpen we je graag op weg.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Je woning beveiligen tegen inbraak? Deze acht tips zorgen voor een zorgeloze vakantie. Beveilig je woning tegen inbrekers, ook vanop afstand.
Lees meer
Transformeer je woning tot een smarthome: 5 tips voor energiezuinige en comfortabele oplossingen zonder gedoe of hoge kosten!
Lees meer
Dit jaar vielen er al 64 dodelijke slachtoffers bij woningbranden. Dat zijn er meer dan in heel 2023. Ontdek de grootste oorzaken van brand in huis.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen