groendak op garage in complex
Graag wil ik het dak van mijn garage isoleren en er een groendak op maken. De situatie is als volgt.
Aansluitend achter mijn woning bezit ik een garage die deel uitmaakt van een complex. Volgens de basisakte bezit ik de garage in volle eigendom en is de oprit gemeenschappelijk. Geen vermelding van het doorlopende dak op de garages.
Nu wil ik de muur tussen mijn (vergund) terras aan de achterzijde van de woning en de (aansluitende) garage slopen. Vervolgens wil ik het dak van mijn garage bovenop isoleren (binnen is moeilijk wegens rookgasafvoer en electrische leidingen onder gewelf) isoleren met 12 cm xps en daar bovenop een extensief groendak installeren.
Zo creeer ik een bijkomende groenzone waardoor de beslotenheid van mijn terrras verdwijnt en het ook direct ruimtelijker is. Het zou om een extensief groendak gaan (minder dan 200kg/m2 en niet toegankelijk, behalve voor onderhoud).
Mijn vraag, de muur kan ik slopen want is volledig in mijn bezit (tussen twee kavels in mijn bezit), afstanden wet lichten en gezichten zijn gerespecteerd gezien ik dat groendak niet zal betreden. Wat met de isolatie en inrichting groendak. Veronderstel dat het dak gemeenschap is, dus toestemming eigenaren nodig op AV met 2/3 meerderheid?

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=ccb950611fbaeafede6f5a5ac5723191)