2

Screens Profel gebrek aan documentatie

KDN
KDN
#Ramen en deuren · 4 jaren geleden

We zijn momenteel een nieuwbouw aan het zetten en zullen inbouwscreens plaatsen. Buitenschrijnwerk is van Profel, dus leek het ons logisch om de screens ook van Profel te nemen. Wij krijgen echter weinig info en foto's van het uitzicht aan de binnenkant. Aan de buitenkant zijn ze volledig ingewerkt, maar binnen zou je wel een afdekplaat hebben, om aan de motor te kunnen. We krijgen van Profel echter geen duidelijke foto hoe het er echt gaat uitzien. Enkel een technische tekening/plan hebben we gekregen. Iemand ervaring met deze screens en eventueel een foto van de afgewerkte binnenzijde? 

Alle reacties

0
Johnny0503
Johnny0503
6 41 Andere professioneel
4 jaren geleden

Beste, volgens mij heeft profel geen screens in eigen beheer...Vermoedelijk zijn het screens van renson of ingekocht via wilms.

Als alles aan de buitenkant is weggewerkt zoals de renson ms7 of de wilms screen zero, dan heb je geen afdekplaat nodig aan de binnenzijde, dan wordt de motor bij mankementen gewoon via de buitenzijde weggenomen. Voordeel van deze screens is dat je de binnenzijde volledig kan laten bepleisteren en isoleren. Nu ga je altijd een MDF screenbak/rolluikbak hebben die je moet schilderen en afwerken. 

Nu, ik kan natuurlijk mis zijn hoor, ik plaats zelf geen profel...

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vraag aan de lichtexpert: welke oriëntatie van een woning zorgt voor de beste lichtinval?

Vraag aan de lichtexpert: welke oriëntatie van een woning zorgt voor de beste lichtinval?

Ontdek de beste oriëntatie van je woning volgens lichtexpert Joël Sels. Kies slim tussen noord- of zuidgericht bouwen.

Lees meer

Dé kleuren voor je ramen en deuren en 5 andere trends

Dé kleuren voor je ramen en deuren en 5 andere trends

Ontdek de nieuwste trends en innovaties voor ramen en deuren: van de nieuwste kleuren en gerecycleerde deuren tot slimme ramen.

Lees meer

Zelf een vliegenraam plaatsen? Zo doe je dat (en bespaar je flink)

Zelf een vliegenraam plaatsen? Zo doe je dat (en bespaar je flink)

Zelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag