Ik ga een woning bouwen op een Radier(vloerplaat)
Is er iemand die me een richtprijs kan geven m2 of m3
Ik ga een woning bouwen op een Radier(vloerplaat)
Is er iemand die me een richtprijs kan geven m2 of m3
Prijs zal beinvloed worden door de dikte van de plaat, het aantal netten dat er in moet komen de betonsamenstelling afgestemd op de toestand van de ondergrond.
Bereikbaarheid, totale oppervlakte, moeilijkheidsgraad, afwerknorm ....
Je krijgt rapper een prijs als je vraagt : ik wil een auto voor 5 man in een appelblauwgroene kleur.
Plaat is 15m op 10,20m 30cm dik en boven en onder in de plaat gewapend met ijzernetten van 10mm dik.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

2024 was het natste jaar ooit en heeft voor heel wat vochtige kelders gezorgd. Vochtexpert Michel Jans legt uit hoe je een vochtige kelder aanpakt.
Lees meer
Je kan je kelder op twee manieren waterdicht maken: langs de buitenkant of langs de binnenkant. Ontdek alle methodes en hun kostprijs.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen