Garage verhogen
Hoi
mijn garage heeft een verdiep, maar ik kan er moeilijk staan.
kan ik dit verhogen zonder bouwaanvraag?
20-40cm...
ik zou dit willen doen als het dank vervangen wordt.
bouw is van 1965, vergund met plan
mvg
wimb.
Garage verhogen
Hoi
mijn garage heeft een verdiep, maar ik kan er moeilijk staan.
kan ik dit verhogen zonder bouwaanvraag?
20-40cm...
ik zou dit willen doen als het dank vervangen wordt.
bouw is van 1965, vergund met plan
mvg
wimb.
Neen, dat kan niet zonder bouwvergunning.
iets vervangen of vernieuwen mag zonder bouwvergunning. iets totaal wijzigen niet.
(dit zou totaal anders liggen voor een carport, pergola of veranda : die zijn niet bouwvergunningsplichtig)
en 5-10cm zou misschien niet opvallen maar 20-40 is een ander verhaal.
Begrijp ik goed dat het dakgebinte totaal vervangen wordt?
en misschien kan uw garagedakvloer wat lager geplaatst?? of met minder hoge balken met veel kleinere onderlinge afstand??? Ook dan creëer je meer hoogte op dit verdiep
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Renovatie gepland? Ontdek voor welke werken je een architect moet inschakelen, welke taken hij voor zijn rekening neemt en wat de kostprijs is.
Lees meerVan 11 tot en met 19 januari kan je je hart ophalen tijdens Bouw&reno. Ontdek zo'n 200 exposanten in Antwerp Expo en krijg gratis advies op maat.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen