Levering ramen in verkeerde kleur
Hallo,
Na 16 weken wachttijd na opmeting werden half januari onze ramen geplaatst (nieuwbouw). De kleur is echter verkeerd alsook zijn ze glanzend en hebben wij mat gevraagd.
De fout in het leveren van de verkeerde ramen werd door de fabriek (Profel) en de verdeler toegegeven. Met als gevolg dat wij nu met onze bouw niet verder kunnen en alles opschuift. Wij hadden gehoopt, aangezien de fout bij hun ligt, dat dit op enkele weken tijd opgelost zou zijn. Zij hebben toch de planning hiervan in handen?
Vorige week kregen we de nieuwe leveringsdatum te horen, 19 april! Dit wil zeggen dat wij even lang op onze ramen moeten wachten als mensen die hun ramen net laten opmeten. Dit kan toch niet?
Mogen wij hier een compensatie verwachten? Tenslotte moeten wij langer huur betalen, pleisterwerken en andere werkmannen moeten (weeral) opgeschoven worden, ... De eerste termijn was 10 weken gezegd, dit is 16 weken geworden. Dan krijgen we verkeerde ramen en mogen we nog eens 13 weken wachten.
We hebben reeds zelf met Profel en de verdeler contact gezocht en uitleg gevraagd maar zij sturen ons in rondjes.
Alle tips en info welkom! Alvast bedankt!






