Nee dat mag ze zomaar niet veranderen. Dit moet goedgekeurd worden door de vereniging van medeeigenaars.
Sowieso zijn alle, ik herhaal ALLE kosten voor haar.
Zij is vragende partij om jouw leiding te verplaatsen niet jij. 
Trouwens alle kosten IN JOUW APPARTEMENT om deze verplaatsing mogelijk te maken zijn ook voor haar !!
Ik zou dus adviseren om :
1 ) haar schriftelijk te melden dat dit via de syndicus enof de VME moet gebeuren
2) dat alle kosten van verplaatsing en van aanpassingen in jouw appartement ter hare laste zijn.
3) Dat alle kosten voor herkeuring ter hare laste zijn.
Schrijf deze brief en stuur deze aangetekend naar haar. I know, beetje raar want ze woont onder je , MAAR je moet een bewijs hebbend dat je haar verzoek niet aanvaard. 
Je stuurt een aangetekend schrijven maar ook een kopy per gewone post en vermeld in je brief dat je dat in tweevoud naar haar stuurt. 
Voor de lieve vrede kan je schrijven : 
Beste,
ik heb je vraag ontvangen , echter ik zie mij genoodzaakt om u te vragen om deze te stellen aan de vereniging van medeeigenaars omdat dit toch een grote impact heeft. Zij kunnen alleen maar met meerderheid van stemmen de uiteindelijke beslissing nemen.
Voorts wil ik voor de goede orde u officieel met dit schrijven op de hoogte brengen dat ALLE kosten betreffende verplaatsing van de leiding, ook deze voor de aanpassingen in mijn appartement ( nummer) ten uwe lasten komen. Ook alle vergunningen en herkeuringen zal ik niet nalaten opu te verhalen. Deze oplijsting is niet beperkt en kan dus ten alle tijden verder worden uitgebreid.
U begrijpt dat ik geen vragende parije ben in deze wijziging en ik wil daarom zeker niet delen in de kosten.
Ik schrijf dit met behoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis. 
Kopy per regeuliere post
kopy per AS