Blauwe hardsteen , = is niet meer glanzend , maar eerder dof , ( heb 2 honden grote en gaan veel zwemmen )
kuisprodukten = merk metro van de makro , appelfris groene kleur
= eens geprobeerd met lithofin intensiefreininger voorr keramische tegels ,maar ook
de blauwe steen ermee gedaan ..
nu gebruik ik = green care professional en ik heb een vileda wringemmer ,, want ik heb iets aan mijn
handen en ik geen dweil uit wringen .
Nu kuis ik maar 4 tegels per keer waar ik vroeger mijn gang meerdere tegels deed 12 en mijn vileda was altijd vuil,, mits ik misschien mijn vuil terug over ging de meerder tegels daardoor dat ik meerder strepen kreeg == dweil te vuil , nu is mijn dweil ook vuil met 4 tegels ,, maar ik heb minder strepen,,natuurlijk nu meer werk , mits ik minder tegels kuis met mijne dweil .
Nu met mijne blauwe steen ,, hij glanzend niet meer ,, eerder dof of geen glans meer,, maar nu heb ik daar ook minder strepen,,mits ik nu anders kuis ,,
Maar nu is mijne glans wel weg ,,
De keramische tegels in de gang gaat over naar een blauwe tegel wel is dat de verlenging van de gang was vroeger schuur nu woon gedeelte,, nu volledig blauwe steen . Wel dat er tussen elke woonkamer een zwarte dorpel ( wel 60 jaar oud ) tussen ligt , maar die is ook dof van kleur ,,ook niet meer glanzend .
Die dorpels liggen er tussen mits ik hoogte verschil heb tussen verschillende ruimte's .
Denk dat de beschermlaag van de blauwe steen eraf is en de zwarte dorpels hier ook .
Er werd me ook niet gezegd in de winkel met welk produkt ik mijn vloeren moet kuisen ,,waar ik mijn tegels kocht .