Kunststof mazouttank reinigen en gebruiken als regenwaterreservoir: kan dit?

14

Kunststof mazouttank reinigen en gebruiken als regenwaterreservoir: kan dit?

Feter
Feter
#Bouwpartners · 4 jaren geleden

Dit is een kopie van een vraag die er al staat op het forum, maar in het antwoord wordt over een roestwerend middel gesproken. En bij mijn weten roest kunststof niet, metaal (ijzer) wel. ik ben al een tijdje opzoek naar hoe een Kunststof mazouttank te reinigen en dan tegebruiken als regenwatertank.

alvast bedankt voor het mee denken

Alle reacties

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
4 jaren geleden

@ Kas bedankt voor je antwoord. Zal nog eens nadenken of het financieel wat opleverd om een oude kunststof mazouttank ergens voor weinig te kopen (€80). En die om te "schoonmaken" tot regenwateropslag. Ik wilde gewoon weten of iemand wist of er een manier was om dit op een redelijke manier te doen. 

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
3 jaren geleden

Het is nog beter geëindigd

Ik heb een gratis watertank van 3000 liter kunnen halen. 🥳🥳🥳 

0
Vilis
Vilis
17 239 Verbouwer
3 jaren geleden

Sjansaar

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Waar de architect zich doorgaans meer bekommert om het exterieur, focust de interieurarchitect echt op details, afwerking van muren, vloeren,...

Lees meer

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

Waarom zou je een vastgoedmakelaar inschakelen om je woning te verkopen? Ontdek wat je mag verwachten en hoeveel je voor de service betaalt.

Lees meer

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer voor je renovatie? Ontdek alles over kosten, planning en tips voor een vlotte totaal- of deelrenovatie. Kies de juiste aanpak voor je project!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag