Verhuren en zonnepanelen
Bij nieuwbouw installeer je zonnepanelen en deze dienen ook door de eigenaar geregistreerd te worden.
War doe je dan met het prosumententarief als je het gebouw verhuurt? Dit is voor rekening van diegene die registreerde?
Verhuren en zonnepanelen
Bij nieuwbouw installeer je zonnepanelen en deze dienen ook door de eigenaar geregistreerd te worden.
War doe je dan met het prosumententarief als je het gebouw verhuurt? Dit is voor rekening van diegene die registreerde?
Bij nieuwbouw krijg je een digitale teller waardoor je voor de geïnjecteerde stroom een injectievergoeding krijgt. Procumententarief is er enkel nog voor de analoge meters. Hoedanook: huurder krijgt de voordelen en betaalt de kosten.
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
De rente op Mijn VerbouwLening daalt fors. Minister Depraetere is blij: “Renoveren is weer wat betaalbaarder.”
Lees meerMinister Jambon voorziet een oplossing voor btw op sloop en heropbouw. Geen tijdelijke btw-verhoging, maar een administratieve tolerantie van 6%.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen