Nutsvoorzieningen: aansluitplaat
Voor de installatie van de watermeter en electiciteit dient er een aansluitplaat geïnstalleerd te worden.
Ik heb een betonplex van 244 x 122 x 18.
Wat is de beste manier om deze te bevestigen tegen een binnenmuur?
Nutsvoorzieningen: aansluitplaat
Voor de installatie van de watermeter en electiciteit dient er een aansluitplaat geïnstalleerd te worden.
Ik heb een betonplex van 244 x 122 x 18.
Wat is de beste manier om deze te bevestigen tegen een binnenmuur?
Als het snelboiwsteen is: Google “snelbouwsteen vijzen”.
Dit zijn speciale vijzen die je zonder plug gebruikt; normaliter gat van 8 mm te boren door t hout in de steen en dan de plug erin schroeven. Zit muurvast
enkel te verkrijgen in de vakhandel en on-line. Veel goedkoper dan chemisch anker.
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Laat je best een regenwaterput plaatsen of is het geen meerwaarde? We vroegen het aan Silvia De Nolf, adviseur bij NAV en waterconsulent.
Lees meerEr zijn heel wat opties om je bouwafval op een milieuvriendelijke manier kwijt te raken. Van een puinzak over een container tot het recyclagepark.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen