12

Herstellen schouw

darwin4ever
darwin4ever
#Dak · 4 jaren geleden

Ik heb een 1-kanaals schouw van ongeveer 2 meter hoog op een hoogte van 9 meter.

Die schouw zou moeten hermetst worden, ofwel volledig ofwel deels + een dubbelwandige inox-buis.

Wat zou een aanvaardbare prijs hiervoor zijn ? Ik kreeg namelijk een offerte maar ik kan niet geloven dat die prijs "nomaal" is. Voor de werken zou een hoogtewerker voorzien zijn. Ik vermeld de prijs hier bewust niet om niet op voorhand al een richting te bepalen.

Alvast bedankt om licht in de duisternis te verschaffen

Alle reacties

0
ludo segers
ludo segers
120 1562 Andere particulier
4 jaren geleden

Rekening houdend met dat er ooit misschien een condensatieketel geplaatst wordt en een dubbelwandige buis inplaatsen. Dacht dat er ook subsidies voor aanpassingen schouw zijn ..

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Volledig overzicht van alle soorten daken: van hellend tot plat

Volledig overzicht van alle soorten daken: van hellend tot plat

Ontdek alle soorten daken en dakbedekking. Vergelijk prijzen, isolatie, voor- en nadelen en geschiktheid voor zonnepanelen.

Lees meer

Wat kost een dakgoot?

Wat kost een dakgoot?

Dakgoten vind je in verschillende materialen, met elk hun troeven en nadelen. En uiteraard: een grote impact op de kostprijs. Wat kost dat nu eigenlijk?

Lees meer

Dakbedekking voor hellende en platte daken: overzicht van materialen en prijzen

Dakbedekking voor hellende en platte daken: overzicht van materialen en prijzen

Welke dakbedekking past het best bij jouw woning? Ontdek alle materialen voor platte en hellende daken met hun voor- en nadelen en prijzen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag