riolering/gas/elektriciteit
Wij starten in april volgend jaar met onze nieuwbouw. Omdat de aannemer zou weten waar alle buizen moeten komen te liggen, zowel voor aanvoer als afvoer, hebben wij info proberen in te winnen bij diversie instanties.
Voor de riolering, elektriciteit, gas (en of er wel een gaslijn ligt in onze straat) heb ik de vraag gesteld aan Fluvius. Die wisten op niets te antwoorden, enkel dat er een 230V lijn aanwezig is in onze straat (wel duuhh ik zie de elektriciteitsdraad ook wel hangen).
Ik heb vervolgens de vraag gesteld aan de gemeente, die wisten ook van niets en verwezen mij terug door naar Fluvius...
Opnieuw Fluvius gecontacteerd met de melding dat wij écht wel moeten weten waar alle leidingen liggen. Van de buren hebben wij een antwoord dat de riolering ergens achteraan onze bouwgrond zou liggen in een wei, en niet aan de straatkant, en dat er geen gas aanwezig is.
Fluvius reageerde enkel dat wij maar een sleuf moeten graven langs de rooilijn om te zien waar er een aansluiting van riolering ligt (jah als er geen ligt graven wij voor niets). Eigenlijk komt het neer op: "trek uw eigen plan".
Misschien moeten wij gewoon alle afvalwater lozen op straat? Anders weet ik het ook niet meer. Als zelfs de officiële instanties geen antwoord weten.
Iemand die weet waar wij wel terecht zouden kunnen?