Subsidie zonnepanelen nov 2021
In uw artikel kees ik dat er subsidie is voor zonnepanelen wanneer he bouwvergunning van voir 1/1/2014 is!
zou dat wel kloppen? Anders is dit foutieve informatie
Subsidie zonnepanelen nov 2021
In uw artikel kees ik dat er subsidie is voor zonnepanelen wanneer he bouwvergunning van voir 1/1/2014 is!
zou dat wel kloppen? Anders is dit foutieve informatie
Disclaimer: de antwoorden op dit forum zijn NIET afkomstig van de redacteurs van Livios-artikelen. Dus om te reageren op artikels van Livios en rechtzettingen te vragen is dit forum niet het juiste kanaal. neemt niet weg dat vele mensen die hier op dit forum bijdrage leveren, (zoals ik ook dus) onbezoldigde vrijwilligers zijn met ervaring of degelijke technische of zelfs wetenschappelijke achtergronden.
In je vraag bedoelt u wellicht de EENMALIGE INVESTERINGSPREMIE VAN DE NETBEHEERDER VOOR ZONNEPANELEN vanaf 2021.
De officiële link van de overheid is:
https://www.vlaanderen.be/eenmalige-investeringspremie-van-de-netbeheerder-voor-zonnepanelen-vanaf-2021
en kadert in een ruimere info-pagina:
https://www.vlaanderen.be/zonnepanelen
Hopelijk kan je hier iets mee.
Ik brdoel: er zijn in 2021 subsidies voor zonnepanelen: vlgs schrijver moet dan de bouwvergunning van 2013 zijn: en dit is vlgs mij foutief.
Het gaat niet over de retroactieve premie
Vraag nu gratis offertes aan voor zonnepanelen en bespaar zo op je energiefactuur
Zet de stap naar groene stroom en verlaag je energiekosten! Vraag nu gratis en zonder verplichtingen offertes aan van ervaren installateurs.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Actieve vs. passieve koeling, werking, soorten, gebruikskost en de prijs van koelen met een warmtepomp: Livios zet alles voor jou op een rijtje
Lees meerVerlaag je energiekosten met de slimme thuisbatterij met stekker van Innovoltus. Deze thuisbatterij met slimme sturing verdien je veel sneller terug.
Lees meerHoe maak je je zonnepanelen klaar voor de natte, donkere maanden in de herfst? En hoe haal je het maximale uit je panelen? Ontdek tips van een expert.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen