Witte kit vlekken op zwart kunstof aanrechtblad

4

Witte kit vlekken op zwart kunstof aanrechtblad

Moevan
Moevan
#Keuken · 3 jaren geleden

Mijn vriend heeft bij het aanrechtblad een kier bij de vensterbank dicht willen kitten, nu is de kitspuit kennelijk gaan lekken en nu zijn er witte vlekken ontstaan in het kunstof aanrechtblad, het ziet eruit als kalk vlekken Hoe krijg ik deze vlekken eruit????Help??????

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/71884/img20211201062006.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=c0ea2478798bb19395bd00bd98ea6a59https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/71884/img20211201061957-1.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=f105b3a532ea3c504c87967e3a3648b3https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/71884/img20211201061938.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=786ba3d1501bc0a199f59d286dbfc693https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/71884/img20211201061924.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=dcdadf25eb0b08571a97c4629178e840

Alle reacties

0
ludo segers
ludo segers
120 1562 Andere particulier
3 jaren geleden

Nagellakremover of Wasbenzine 

Doe nagellakremover of wasbenzine op een schuursponsje en week hier de siliconenkit mee af. Laat het inwerken en probeer dan de kit los te krijgen. Gebruik hier eventueel een mesje voor.

0
Moevan
Moevan
0 1 Andere particulier
3 jaren geleden

Dank je wel, ga ik nu proberen.

0
Kris M
Kris M
594 3483 Andere particulier
3 jaren geleden

Probeer eerst in een onzichtbaar hoekje of de gebruikte producten de kunststof niet aantasten.  

0
Stecoctech-belgium
Stecoctech-belgium
12 356 Andere professioneel
3 jaren geleden

Geen nagelak remover gebruiken op kunstof.

En geen schurende dingen gebruiken want die beschadigen kunstof.

Wat wel :

of terpentine en dan in beide gevallen de kunstof plaat goed afwassen.

En best eeerst wel testen op een onzichtbaar plaatsje.

Natuurlijk een kit gebruiken wil zeggen de druk van de kitspuit eraf halen , doe je dit niet dan druipt  de kit nog door. Het zijn siliconen  helaas geen kalk want dan was azijn het middel.

Op zoek naar een nieuwe keuken? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Keuken’

Op zoek naar een nieuwe keuken? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Keuken’

Ben je op zoek naar tips, tools en inspiratie om je keuken in te richten? Bestel dan snel ons gratis magazine ‘Mijn Keuken’. We helpen je graag op weg met ontwerpen, plannen en inrichten.

Bestel nu
Keukenrenovatie? Vergelijk gratis offertes!

Keukenrenovatie? Vergelijk gratis offertes!

Vraag gratis offertes aan voor het ontwerpen, renoveren of plaatsen van jouw keuken door ervaren professionals.

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

De ideale afmetingen voor je keuken? Tips voor meer ergonomie

De ideale afmetingen voor je keuken? Tips voor meer ergonomie

De afmetingen van je keuken hangen af van de ruimte en het type keuken dat je kiest. We geven je tips op vlak van ergonomie en gebruiksgemak.

Lees meer

Van koffietrolley tot geïntegreerde koffiekast: zo haal je de cafécore-trend in huis

Van koffietrolley tot geïntegreerde koffiekast: zo haal je de cafécore-trend in huis

Van koffietrolley tot koffiekast. Stylist Christophe Verbeke geeft advies om de sfeer van een koffiebar in huis te halen.

Lees meer

Keukenwerkblad: uit deze 10 materialen kan je kiezen

Keukenwerkblad: uit deze 10 materialen kan je kiezen

Er is een heel brede waaier aan materialen als je een keukenwerkblad wil kopen. Wij zetten ze op een rijtje en overlopen hun voor- en nadelen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag