Ik denk dat de zwarte een schekeldraad is voor de lamp.
Bruin en rood zijn in elk geval een fase.
Eender waar je een IR detector koopt ze zijn allemaal madein PRC dus china.
Ze omzeilen de wet door er bvb hun logo op te zetten. maar lees de kleine letters achteraan en made in PRC.
Ik denk dat rechts daar de toeveor is dus er komen twee fase naar daar en de nul (blauw) en aarding..
Dat kan omdat zelfs enkelvoudige aansluitingen twee fasen doorsturen om het vermogen per tak te minderen.
Maar waarom die twee daar zitten vind ik vreemd , ik zou verwachten 1 fasedraad en de Nul en aarding omdat alles naar die lamp gaat .
Als ik van U was zou ik eerst melden welk soort aansluiting je hebt enkelfase of drie fazen. Dat staat op die zwarte kast van de elektriciteitsverdeler van uw woning. Waaraan de zekeringskast is gekoppeld.
Want op enkelfase aansluitingen makane op N heeft geen zin , bij 3 fasen is het anders dan zitten tussen de fazen 400V en tussen F en N 230V let dus op daar kan de N 230V op staan.. Bij enkelfaze meet je tusqsen de twee fazen 230V en dus moet je het verbruik verdelen over die twee fazen vooral als er zware verbruikers zijn. .
Nog iets, de wirwar onstaat omdat er af en toe van kleuren gewisseld worden rood is normaal een fase.
Schakeldraden altijd zwart.