Licht werkt niet meer
Als ik de lichtschakelaar aanzet brand het licht niet lamp is nuet stuk en ook geen stroompanne kan de schakelaar stuk zijn?
Licht werkt niet meer
Als ik de lichtschakelaar aanzet brand het licht niet lamp is nuet stuk en ook geen stroompanne kan de schakelaar stuk zijn?
Heb jij effectief gemeten of die leiding onderbroken is?
Ik heb de ganse electriciteit hernieuwd maar er zitten geen verbidingen boven dus vervangen was simpel draad eruitrekken met de nieuwe draad aan en in orde.
Daar meten is moeilijk omdat de meetpunten 10 meter uit elkaar liggen.
Ik vermoed nog altijd dat die via een bel transformator afgestakt is in plaats van 230V.
Als er 10 Volt uitkomt dan zal een lamp niet branden.
En ik zou altijd een dubbele onderbreken , zeker bij 3 fase 400V omdat die blauwe ook stroom op komt.
Led lampen moeten altijd met een aarding voorzien worden of ze sttarten slecht tot niet goed werkend.
En let op als je dat niet corrigeerd dan zal de driver snel defect zijn.
Probleem opgelost lverl8chting werkt terug, waarschijnlijk in een contactdoos waar de bedrading bijeen komt gaf 1 lasdop slecht contact alles goed an gedraaid en de verlichting werk weer.
Ik heb klemmen gebruikt veel minder problemen mee.
Enfin het is dus opgelost , zo zie je maar het kan in een klein hoekje zitten.
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je energiefactuur op korte termijn doen dalen, hoeft niet noodzakelijk veel moeite te kosten. Met kleine ingrepen kan je op jaarbasis al heel wat besparen.
Lees meerDe feestdagen staan weer voor de deur. Ieder jaar gebeuren er tal van ongevallen in huis. Met deze tips zorg je ervoor dat alles veilig verloopt.
Lees meerWelke factoren beïnvloeden het verbruik van een warmtepomp, hoe bereken je het, wat kost het en hoe kan je besparen? Wij zochten het voor je uit.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen