Afstandsbediening accumulatieverwarming
Beste
kan iemand mij helpen om een afstandsbediening te installeren waarmee ik mijn accumulatieverwarming/convectoren kan laten opladen en warmte af laten geven.
met dank
jeanne
Afstandsbediening accumulatieverwarming
Beste
kan iemand mij helpen om een afstandsbediening te installeren waarmee ik mijn accumulatieverwarming/convectoren kan laten opladen en warmte af laten geven.
met dank
jeanne
Nee, dan zal je twee modules of eentje met twee kanalen moeten installeren, een voor het opladen en een voor de ventilator. Dat kan je als leek niet, haal je best een vakman bij. Er moeten immers veranderingen in de zekeringkast gebeuren, je hebt daar immers nog een bijkomende contactor voor nodig omdat die module die zware verwarming niet direct kan schakelen. Is bovendien hoogstwaarschijnlijk driefasig.
Dit model werkt door het zenden van een SMS naar het nummer van jouw verwarming. Is wel maar een kanaal
Deze werkt via sms en app:
Kennen jullie een installateur omgeving. Oostende die dat voor mij in orde kan brengen?
In 2023 wordt nachttarief afgeschaft. Je kan volgens mij beter gewone radiatoren zetten die je gewoon op en af kan zetten via afstandsgestuurde tussenstekkers.
Die hebben geen 5 a 6 kw nodig.
Als het gebouw het toelaat zou ik zelfs opteren voor een lucht lucht warmtepomp. Zo'n buitenunit zetten is soms niet mogelijk wegens bepalingen in de akte.
Kun je geen programmeerbare timer installeren???
Vraag nu gratis offertes aan voor zonnepanelen en bespaar zo op je energiefactuur
Zet de stap naar groene stroom en verlaag je energiekosten! Vraag nu gratis en zonder verplichtingen offertes aan van ervaren installateurs.
Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Ontdek vijf veelgemaakte fouten bij zonnepanelen die je later veel geld en gedoe kunnen kosten. En hoe je ze vermijdt!
Lees meerGa je renoveren? Dan moet je beslissen op welke manier je je woning zal verwarmen. Is een warmtepomp het overwegen waard?
Lees meerVolstaat jouw zonnepanelen-installatie nog? Ontdek of uitbreiden of vernieuwen slim is bij stijgend verbruik en elektrificatie.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen