1

beton op stabilisé

Phoonke81
Phoonke81
#Terras en oprit · 3 jaren geleden

Hallo

Ik wil op een bestaande plateau van stabilisé in de tuin een beton plateau gieten voor een nieuw tuinhuis. Want de vorige wordt afgebroken.

Ook willen we het hoogtenivaeu hoger dan nu.

Nu is de vraag kunnen we een beton plateau gieten over de bestaande stabilisé of moeten we deze afbreken?

Mvg

Koen 

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3486 Andere particulier
3 jaren geleden

Een betonplaat vereist een aangedamde ondergrond.  Daaraan is voldaan.  Dus ok voor mij.  Wel minimumhoogte respecteren en vergeet de vochtfolie niet.

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Voegen van je terras herstellen: soorten voegmiddel en plan van aanpak

Voegen van je terras herstellen: soorten voegmiddel en plan van aanpak

Waarom gaan de voegen van een terras stuk? Welke soorten voegmiddel zijn er? En hoe kan je de voegen van je terras herstellen?

Lees meer

Een terras op maat: van materialen en prijs tot verwarming en inrichting

Een terras op maat: van materialen en prijs tot verwarming en inrichting

Welke materialen zijn er voor je terras? Hoe onderhoud je je terras? Wat bepaalt de prijs en hoe leg je het zelf aan?

Lees meer

Warmte voor elk seizoen: een gids voor terrasverwarming op maat

Warmte voor elk seizoen: een gids voor terrasverwarming op maat

Met terrasverwarming kan je het hele jaar door vertoeven op je terras. Ga jij voor gas, elektrisch, infrarood of hout? Livios helpt je bij je keuze!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag