Makelaar adverteert verkocht huis jaar na verkoop

1

Makelaar adverteert verkocht huis jaar na verkoop

JohnDiez
JohnDiez
#Regelgeving · 3 jaren geleden

Hallo, 

Wij hebben ons huis gekocht via de makelaar van de verkoper. Bijna een jaar na de verkoop staat ons huis met adres nog steeds tussen de zoekertjes van de verkochte woningen in de etalage. Aangezien ik niet tevreden was over de diensten van de makelaar zou ik deze verwijzing willen laten verwijderen (en eigenlijk mag dat sowieso weg). Tot hoelang na de verkoop heeft de makelaar het recht om ons huis te afficheren? Wij hadden geen contract met hem, wel de verkoper. 

Alle reacties

0
RodeRidder
RodeRidder
237 1896 Bouwer
3 jaren geleden

Daar staat geen termijn op. Vermoedelijk zal er wel ergens in de algemene voorwaarden staan hoe lang dit op de website blijft.

Je kan er de algemene voorwaarden van die makelaar eens op nalezen en afhankelijk van wat daar staat eventueel een aangetekende brief sturen met de vraag(eis) om dit te verwijderen.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Slopen en heropbouwen of renoveren? Met dit plan maak je de juiste beslissing

Slopen en heropbouwen of renoveren? Met dit plan maak je de juiste beslissing

Sinds begin 2023 is er een renovatieverplichting voor woningen met label E of F. De afweging maken tussen renoveren en slopen is belangrijker dan ooit.

Lees meer

Hemelwaterverordening onder vuur: “Regenwater ondergronds infiltreren mag geen uitzondering zijn”

Hemelwaterverordening onder vuur: “Regenwater ondergronds infiltreren mag geen uitzondering zijn”

De hemelwaterverordening ligt onder vuur. Betonfederatie Febelco wil dat de regels rond ondergrondse en bovengrondse infiltratie aangepast worden.

Lees meer

Btw-verhoging van 1% of een eengemaakt btw-tarief: wat betekent dit voor jouw budget?

Btw-verhoging van 1% of een eengemaakt btw-tarief: wat betekent dit voor jouw budget?

Alles over de btw-verhoging: de gevolgen voor renovatie, nieuwbouw en sloop-en heropbouw. Bereken wat dit betekent voor jouw budget.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag