Is dit asbest? Ruitlei
Hallo
Is dit asbest? Kan er niet goed bijkomen.
Is dit 100% zeker asbest? Zit er al minstens 15 jaar.
Groet Sjaak
Is dit asbest? Ruitlei
Hallo
Is dit asbest? Kan er niet goed bijkomen.
Is dit 100% zeker asbest? Zit er al minstens 15 jaar.
Groet Sjaak
Sinds 2001 is het gebruik van asbest in België verboden. Sinds eind de jaren '80 waren de bedrijven al bezig met het systematisch vervangen van die bouwmaterialen. Heeft u een foto van voor - en rugzijde?
Bij twijfel kan u ook altijd een stukje opsturen naar een erkend labo (kostprijs +- 50€)
Foto bijgesloten. Ik kan er niet bijkomen vandaar foto.
Inderdaad enkel een analyse kan uitsluitsel geven. Er zijn meerdere adressen, hier eentje in bijlage. wees voorzichtig! https://as-stonefish.be/view/products/voor-in-uw-woning/asbestanalysen/staalname-van-asbestverdachte-materiaal-door-u?gclid=Cj0KCQjwlK-WBhDjARIsAO2sErSaZmQNf4mKQJZaoK48IOzFBt6PBPYOxXeqmKBvWBn9fvYiJCsDoVwaAhzpEALw_wcB
Foto nu bijgeloten
100% zeker ˆˆ

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Ontdek de beste oriëntatie van je woning volgens lichtexpert Joël Sels. Kies slim tussen noord- of zuidgericht bouwen.
Lees meer.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=0e485cdde976f9ada7a8531f231a39c1)
Ontdek de nieuwste trends en innovaties voor ramen en deuren: van de nieuwste kleuren en gerecycleerde deuren tot slimme ramen.
Lees meer
Zelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen