veranda met beschimmelde muren en ramen
we hebben jaren geleden een veranda gezet tegen mijn goesting maar er was geen andere optie en dat ging vlug dus kozen we hiervoor van in het begin was er veel vocht die op de ramen en overal in de veranda aanwezig was na vele malen te bellen naar de firma die zei gewoon verluchten en dat komt in orde in moest ik in de winter het schuifraam laten openstaan nu ben ik het zo kotsbeu ze hebben gewoon geen rekening gehouden met koude bruggen de schimmel staat al op èèn muur de veranda is gewoon tegen buitenmuur gezet en dan volgespoten met sillicone. Ik was in het begin zo kwaad op die firma dat ik het op een site had gezet met naam van de firma na enkele uren kreeg ik al een telefoontje met de mededeling dat ze hun advokaten er zouden opzetten als ik er niet mee stopte met de " waarheid " te zeggen zodus zitten we nu met een miskleun van een veranda die we zouden willen aanpakken maar ik weet niet of er firmas bestaan die hier oplossingen voor hebben .ik zou ook willen weten of ik een gesloten dak erop kan zetten zodat het plafond hoger komt!!!!!