Er bestaat geen algemene wettelijke termijn voor het opsturen van facturen. Er is algemeen wel een verjaringstermijn van tien jaar voor de vereffening van schuld. Info terug te vinden op https://news.economie.fgov.be/186518-vijf-vragen-over-facturen-die-iedereen-zich-stelt.
Specifiek voor (periodieke) facturen gas, elektriciteit, water en telecomdiensten wordt deze termijn ingekort naar vijf jaar, zie https://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/uw-rechten-afdwingen/uw-aankopen/problemen-met-de-factuur/schadevergoeding/hoe-roept-u-de-verjaring.
Ik ga ervan uit dat de termijn voor jouw elektriciteits-afrekening ook vijf jaar is Marijke. Maar de vraag stelt zich of die termijn (opnieuw) begint te gelden wanneer de maatschappij een 'corrigerende' factuur stuurt. Er staat wel op de pagina van FOD Eco (1ste link) dat facturen moeten verzonden worden binnen een redelijke tijdsduur na de levering van het product of de dienst. Tja, wat is dan 'redelijke termijn'... zal in voorkomend geval voer zijn voor de rechtbank.
Terzijde: chapeau dat je een fout in hun berekening hebt kunnen opmerken. Mijn ervaring is dat die afrekeningen erg moeilijk te ontcijferen zijn.