Uurprijs + prijs m2
Ik ben momenteel mijn tuin aan het laten leggen (uitgravingen, terras en oprit). Ik heb hiervoor een goedgekeurde offerte, waar ik zelfs via mailverkeer extra uitleg gevraagd had over de verschillende punten op de offerte, om zeker te zijn wat er allemaal inclusief was. Nu zijn we halverwege de werken en melden ze nu dat er een fout gemaakt is in de offerte.
Ze zijn namelijk de werkuren vergeten te vermelden zeggen ze.
Nu staat er duidelijk op mijn offerte plaatsen en toegieten terras en oprit 99m2.
Maar nu zijn dit volgens hen niet de werkuren, maar is dat de prijs in totaal per m2. De uurprijs is nog iets apart. Dus ik krijg een tussentijdse factuur met een bedrag te betalen voor het leggen van het terras per m2 en dan nog eens de uren apart.
Dit kan toch niet. Wat doe je tijdens die aangegeven werkuren, toch leggen en toegieten terras, dan kan je toch nog niet eens extra rekenen per m2?
Ik heb allesinds een goedgekeurde offerte dus ze moeten nadien niet afkomen dat ze iets vergeten zijn, maar ze blijven beweren dat deze manier van opsplitsing de normale gang van zaken is bij het leggen van een terras. Ik ben dit allesinds op andere offertes zo niet tegengekomen.
Willen ze me hier oplichten?