6

Alle reacties

0
ludo segers
ludo segers
120 1562 Andere particulier
2 jaren geleden

online zoeken en Firma's contacteren met een foto van wat je  nodig hebt.

0
moes
moes
73 722 Andere professioneel
2 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Bie iezermarchand hé ventje bie den iezermarchand. :o))))

Allee effe serieus. In ieder alu profieltje  voor horren zoals we dat noemen is een gleufje. In dat gleufje past presies een moertje M5/M4. In dat moertje moet je dan een boutje draaien met liefst een rond kopje of zeskant. Als je dat aandraait dan zet zich dat vast. Maar het moeilijkste moet nog komen. Normaal gezien wordt deze bewerking gedaan (moer/bout/buisje) vooraleer we de doek opspannen. Als je nu al een hor met gespannen doek hebt zal je dat buisje er alleen over krijgen als je het kan buigen. Bij een serieuze breedte (+75 cm) gaat dat lukken. Bij kortere versie zal je denk ik toch het volledige hor moeten demonteren en herbespannen. Maar dan heb je ook nieuw doek nodig. Ik weet niet waar je woont maar je zal het makkelijkst geholpen worden in een filiaal van Lecot ijzerwaren. In vele DHZ kunnen je ze ook hebben maar in veel gevallen heb ik vragen over de productkennis van medewerkers en dat ze jou dus met het verkeerde naar huis sturen

0
robic
robic
0 1 Verbouwer
2 jaren geleden

Bedankt voor u antwoord. Probleem DHZ is dat ze uit de lucht vallen als je deze vraag stelt. Thx voor de moeite

0
ludo segers
ludo segers
2 jaren geleden

Bedankt voor u antwoord. Probleem DHZ is dat ze uit de lucht vallen als je deze vraag stelt. Thx voor de moeite

-----------

Als je eens zou beginnen met een foto te plaatsen, weten we waarover je het juist hebt..

0
moes
moes
73 722 Andere professioneel

Als je weet waarover je het hebt dan hoef je geen foto te hebben om TS op d ejuiste manier te helpen. Het gaat hier niet over hersenchirurgie hé.

0
ludo segers
ludo segers

Als je weet waarover je het hebt dan hoef je geen foto te hebben om TS op d ejuiste manier te helpen. Het gaat hier niet over hersenchirurgie hé.

----------------

En hoeveel verschillende profielen met verschillende afmetingen bestaan er denk je.?? Als het zo simpel was zou TS de vraag hier niet stellen waar ze te verkrijgen zijn...

Als het dan geen hersenchirurgie is zoals jij dat vindt, waar blijft dan Uw tip om hem verder te helpen. buiten hem naar een ijzer-marchand te verwijzen...???

""" onderdeel om ronde holle middenprofiel vast te zetten in vliegenraam """
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Waar de architect zich doorgaans meer bekommert om het exterieur, focust de interieurarchitect echt op details, afwerking van muren, vloeren,...

Lees meer

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

Waarom zou je een vastgoedmakelaar inschakelen om je woning te verkopen? Ontdek wat je mag verwachten en hoeveel je voor de service betaalt.

Lees meer

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer voor je renovatie? Ontdek alles over kosten, planning en tips voor een vlotte totaal- of deelrenovatie. Kies de juiste aanpak voor je project!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag