Plagyp D plaatsen aan lange ramen
Beste,
Bij onze nieuwbouwwoning gaan we een vals plafond (PlaGyp D) maken om zo onze oversteek van buiten en het plafond binnen te laten doorlopen.
Echter bij alle voorbeelden/filmpjes die ik terugvind online zie ik overal dat ze een vals plafond gaan maken in een mooie ruimte waar geen hoge lange ramen in deze kamer zitten. Nu is mijn vraag als ik zoals bij ons (zie grondplan in bijlage) een vals plafond wil maken in eetkamer, keuken en zithoek en het plafond wil laten doorlopen naar het overdekt terras, hoe wordt aan deze lange-plafond hoge ramen het PlaGyp D systeem/metal stud systeem bevestigd? hier kunnen we geen randprofiel plaatsen omdat er boven de ramen, +-20cm, niets aanwezig is buiten een isolatieplaat zodat er geen koude brug onstaat tussen binnen en buiten. Ik kan me ook niet voorstellen dat we een randprofiel van metal stud in het aluminium raamprofiel moeten gaan vastmaken? Heeft iemand hier al ervaring mee of hoe zouden jullie dit oplossen? Ik heb ook al contact opgenomen met Gyproc maar hier krijg ik geen reactie op mijn mails en kan enkel als particulier/doe-het-zelver maar contact maken via mail niet telefonisch...
Hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Met vriendelijke groeten,
Glenn