aansluiting inductiekookplaat met bestaande vinckier stekker?
hallo, ik wil een nieuwe inductieplaat kopen. Huidige aansluiting is zoals in de foto's.
Is dit 2 phasen? Kan ik de huidige stekker terug gebruiken of niet? Graag advies.
Luc
aansluiting inductiekookplaat met bestaande vinckier stekker?
hallo, ik wil een nieuwe inductieplaat kopen. Huidige aansluiting is zoals in de foto's.
Is dit 2 phasen? Kan ik de huidige stekker terug gebruiken of niet? Graag advies.
Luc
Stopcontact is enkelfasig. Ja, kan je gebruiken. Elke kookplaat kan je enkelfasig aansluiten, ook al is dat een twee- of driefasige plaat.
Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je steentje bijdragen aan een duurzamere toekomst? Dan kan je kiezen voor groene energie of er zelf opwekken. Ontdek meer over de mogelijkheden.
Lees meerVEKA lanceert een tool om het beste energiebeheersysteem (EMS) te vinden. Bespaar op je energiefactuur en verhoog je zelfverbruik zonder ingewikkelde apps.
Lees meerHoe kies je een leverancier voor elektriciteit en/of aardgas? Ontdek hoe je energieleveranciers kan vergelijken en hoe je gemakkelijk verandert.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen