1

Prijs balustrade

F&F
F&F
#Terras en oprit · 2 jaren geleden

Kan iemand mij richtprijzen bezorgen van terrasbalustrades in glas of gedeeltelijk glas nav van aankomende renovatie en isolatie van appartementsgebouw. Ook evt. voor- en nadelen tgo. spijltjesbalustrades zijn welkom. Wij wonen op een drukke baan en hebben momenteel een balustrade met gedeeltelijk glas. Vermits we aan de NO-kant wonen en vnl. koude wind en stof van de baan binnenkrijgen, gaat mijn voorkeur opnieuw uit naar een balustrade met glaspartij, maar omdat deze waarschijnlijk een enorme meerprijs heeft tgo. spijltjes denk ik dat de andere mede-eigenaars een andere mening hebben. Alvast bedankt!

Alle reacties

0
moes
moes
73 723 Andere professioneel
2 jaren geleden

Die gaan van 2500 € tot  +20.000 € per strekkende meter voor die met bvb LED verlichting. Je zal dus meer moeten gaan specifieren wat je wil en gewoon de diverse leveranciers contacteren. Minstens even belangrijk is ook de toestand van uw terras zelf. Is het er bvb eentje in beton en is er nog geen betonrot opgetreden. Dus er kan echt weinig concreet op uw vraag worden geantwoord. 

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Keuzewijzer: 9 bestratingsmaterialen voor je oprit doorgelicht

Keuzewijzer: 9 bestratingsmaterialen voor je oprit doorgelicht

Zoek je het juiste materiaal om je oprit aan te leggen? We lijsten de belangrijkste materialen voor je op met voorbeelden en hun prijs.

Lees meer

Vlekkengids voor buiten: zo verwijder je vlekken en groene aanslag op je terras

Vlekkengids voor buiten: zo verwijder je vlekken en groene aanslag op je terras

Hoe kan je groene aanslag verwijderen? En wat doe je met vetvlekken op je terras? Ontdek de oplossingen in deze vlekkengids voor buiten.

Lees meer

Je terras onderhouden in de zomer? Enkele tips voor een vlekkeloos resultaat

Je terras onderhouden in de zomer? Enkele tips voor een vlekkeloos resultaat

Ook in de zomer is het nodig om je terras te onderhouden, want mos en onkruid kunnen je terras snel ontsieren. Ga aan de slag met deze onderhoudstips!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag