1

Welke aardingsweerstands meter kopen

Quinten DV
Quinten DV
#Elektriciteit · 2 jaren geleden

Hey,

Momenteel heb ik een aardingsweerstandsmeter voor 3 puntsmetingen uit te voeren. Maar soms merk ik dat de meetsnoeren te kort zijn voor punten buiten te vinden. Hierdoor wil ik graag een meter kopen voor of in het stopcontact of een tang, wat is jullie voorkeur en of welk model raden jullie aan?

Alle reacties

0
RodeRidder
RodeRidder
237 1896 Bouwer
2 jaren geleden

Maar soms merk ik dat de meetsnoeren te kort zijn voor punten buiten te vinden.

Kan je toch langer maken? 

Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!

Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!

Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Apart (en voordeliger) elektriciteitscontract voor warmtepomp en laadpaal

Apart (en voordeliger) elektriciteitscontract voor warmtepomp en laadpaal

Vanaf 2026 kun je met een digitale meter een apart elektriciteitscontract afsluiten voor je warmtepomp en laadpaal.

Lees meer

AREI: wat je moet weten over het Algemeen Reglement op de Elektrische Installaties

AREI: wat je moet weten over het Algemeen Reglement op de Elektrische Installaties

Ontdek wat het AREI is, wanneer een keuring verplicht is en hoe je installatie aan de regels voldoet voor optimale veiligheid.

Lees meer

Een energiecontract afsluiten of veranderen van leverancier: tips en handige documenten

Een energiecontract afsluiten of veranderen van leverancier: tips en handige documenten

Ontdek hoe je de juiste keuze maakt tussen een vast, variabel of dynamisch energiecontract en hoe je van energiecontract kan veranderen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag