Communicatie vanuit syndic
Hoe gaan jullie met het volgende om: wij hebben veel oudere eigenaars die niet goed weg kunnen met de computer of geen computer hebben (is minderheid) of de dingen liever op papier hebben.
Gedurende het jaar moeten we op de hoogte gebracht worden van RME-verslagen, van lopende rechtszaak, ... maar we worden van veel dingen niet op hoogte gesteld.
We vragen dat ze deze zouden doormailen en ze steken zich weg dat veel eigenaars nog op papier willen waardoor er geen directe berichtgeving kan plaatsvinden MAAR dan zetten ze in hun notulen dat de dobby app er is en het portaal ...
Vraag: hoe moet men dan omgaan met de mensen die het allemaal nog per post willen?
Je kan de mensen wellicht niet verplichten om per mail de info te ontvangen, wat ik echt begrijp voor de oudere mensen.
Moet alles dan stelselmatig naar hen opgestuurd worden met als gevolg veel portkosten?
En volgens dat ik weet moet iedereen meebetalen in de portkosten van diegenen die alles nog per post willen maar ook zij moeten voor het portaal betalen.
Hoe kan dit dan opgelost worden zodat de syndic zich niet meer wegsteekt niet te kunnen informeren. En dat er veel mensen alles per post willen, dat is misschien 10%