Bouwplan
Alle reacties
Architect
Bouwheer
maar misschien zelf daar ook al aangedacht
Is helaas niet meer !
dienst Stedenbouw van de gemeente waar het vastgoed ligt.
Of het Felix archief in Antwerpen
Kan ik ergens het bouwplan terug opvragen van huis zelf.
Het grondplan hebben we.
De notaris die de akte geregistreerd heeft. Registratie heeft zelden een copie van de bouwplannen.
Probeer deze eens:

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

De 10 grootste fouten bij de aankoop van een woning: zo kan je ze vermijden
Welke fouten maken huizenjagers bij de aankoop van hun woning? Ontdek de tien meest gemaakte fouten en hoe je ze kan vermijden.
Lees meer
Je woning of appartement renoveren? Dit moet je weten voordat je start
Hoe pak je de renovatie van je woning aan? Ontdek alles over de renovatieplicht en het kostenplaatje, en ga aan de slag met onze slimme renovatietips.
Lees meer
Renovatie appartement: verhoog de waarde en het comfort met deze tips
Ontdek hoe je je appartement succesvol renoveert, van energie-efficiëntie verhogen tot het verkrijgen van de juiste premies.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen