overloop regenput
mag de overloop rechtstreeks naar een beek lopen
overloop regenput
mag de overloop rechtstreeks naar een beek lopen
Zal per gemeente verschillen, dus vragen aan de gemeente. Wanneer er alleen regenwater in de put kan komen, lijkt het mij geen probleem.
Of het een principe zijn het moet de grond in
Grenst de beek aan uw domein?
Waarschijnlijk zal je moeten infiltreren via een bezinkingsput maar zoals Feter aanhaalt, de technische dienst van jouw woonplaats weet je dat te vertellen.
Hoeveel m3 is de regenput?
En wat is het dak oppervlakte?
Waar gebruik je het regenwater zoal voor?

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Vanaf 2030 mogen huurwoningen met een slecht EPC-label niet meer verhuurd worden. Minister van Wonen wil zo verhuurders stimuleren om te renoveren.
Lees meer%20-%20getty%20images.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=83e7ebe22ac70d8e6487eab0c4dd65c2)
De regering hervormt de btw op sloop en heropbouw. Vanaf 1 juli 2025 betaal je 6% btw als je koopt via een projectontwikkelaar of sleutel-op-de-deur.
Lees meer
Komt er een nieuw dynamisch capaciteitstarief? Energie-expert verwacht aanpassingen die piekverbruik afstraffen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen