0

installatie cassette in bestaande haard

ozeegers
ozeegers
#Inrichting en afwerking · 2 jaren geleden

Hallo,

We hebben via familie een mooie haardcassette kunnen kopen. 
Ik zou de huidige cassette die ingebouwd was in een klassieke open haard met marmeren schouw willen vervangen met de nieuwe.

Ik heb de oude cassette al gedemonteerd maar om de nieuwe cassette te installeren zou ik toch echt wel beroep willen doen op iemand met kennis van zaken.

Weet iemand wie ik hier voor kan contacteren ? Klassieke installateurs van haarden zullen minder happig zijn omdat ik het product niet bij hen gekocht heb ?

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Je zolder inrichten als woonruimte in 5 stappen

Je zolder inrichten als woonruimte in 5 stappen

De ruimte onder het dak wordt vaak onderbenut. Wil jij je zolder inrichten als woonruimte? We helpen je op weg in vijf stappen.

Lees meer

Je woonruimte optimaal benutten? 8 slimme tips voor meer leefgenot in een compacte woning

Je woonruimte optimaal benutten? 8 slimme tips voor meer leefgenot in een compacte woning

Elke vierkante meter in je woning optimaal benutten? Ontdek 8 slimme tips voor meer ruimte en leefgenot met minder vierkante meters.

Lees meer

Uit deze soorten behang kan je kiezen

Uit deze soorten behang kan je kiezen

Ontdek de verschillende soorten behang: van papier en vinyl tot metallic. Vergelijk de voor- en nadelen en vind de beste optie voor jouw interieur.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag